loading...

98music02

آهنگ بارون امیر آرامتو ببار بارون ببارتو به جام گریه کنکسی جز تو من ندارمتو برام گریه کنابرای چشمون مندیگه بارون ندارهتو رگای تن منیخ زده خون ندارهیاد اون روزا بخیرباهم آشنا شدیمزیر بارون مثل گلغنچه ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 177 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ بارون امیر آرام

تو ببار بارون ببار
تو به جام گریه کن
کسی جز تو من ندارم
تو برام گریه کن
ابرای چشمون من
دیگه بارون نداره
تو رگای تن من
یخ زده خون نداره
یاد اون روزا بخیر
باهم آشنا شدیم
زیر بارون مثل گل
غنچه بودیم وا شدیم
بارون ببار


بارون ببار
بارون ببار
چه قشنگ بود زیر بارون
خنده هامون گریه هامون
شوق شادی تو چشامون
عشق هم به سینه هامون
می نشست رو گونه هامون
قطره های نرم بارون
مثل شبنم روی گل ها
بوسه می زد رو لبامون

تو ببار بارون ببار
تو به جام گریه کن
کسی جز تو من ندارم
تو برام گریه کن
دل آسمون گرفته
گل مثل من غصه داره
تو کجایی تا ببینی
هی می باره هی می باره
هی می باره هی می باره
آسمون گریه نداره
هی می باره هی می باره
شب شده هنوز بیداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو