loading...

98music02

,    متن آهنگ دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم,    متن آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس,    اهنگ خانومم تویی ارومم اپارات,    اهنگ خانومم دوس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    متن آهنگ دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
,    متن آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس
,    اهنگ خانومم تویی ارومم اپارات
,    اهنگ خانومم دوست دارم
,    متن آهنگ ریمیکس خانومم
,    متن آهنگ خانومم تویی آرومم
,    متن آهنگ داوود چرگری
,    متن آهنگ خانومم تویی از حمید اصغری
,    متن اهنگ تویی خانومم حمید طالب زاده

,   



 

 

متن آهنگ خانومم تویی داوود چرگری

♪♪♫♫♪♪♯

دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
میدونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
بگم عاشقت منم تویی عزیزترینم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محمد عنقا ♪♪♫♫♪♪♯
واسه ی من شیرین حرفات
کاش تو دستام بمونه دستات
واسه ی من تو بهترینی
کاش همیشه توی قلب من بشینی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

UpMusicTag دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی
تویی یکدونه سر زمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی تویه آرزوهام
وقتی چشماتو می بینم دل من میلرزه
بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنها
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%88%D8%AF-%DA%86%D8%B1%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85%D9%85-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C/







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم متن آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس اهنگ خانومم تویی ارومم اپارات اهنگ خانومم دوست دارم متن آهنگ ریمیکس خانومم متن آهنگ خانومم تویی آرومم متن آهنگ داوود چرگری متن آهنگ خانومم تویی از حمید اصغری متن اهنگ تویی خانومم حمید طالب زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو