loading...

98music02

متن آهنگ پرستو بیچاره دلمبد نیس بدونی که چند وقتی میشهکه فکر تو توو ذهنم کمتر میپیچهکسی که راهشو برعکس نمیرهبه تو تکیه نمیکنه پس بسه دیگهمنی که بریده ازت سرده دیگهخسته شده بس که گردن میگیرهنقصای تورو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398



متن آهنگ پرستو بیچاره دلم
بد نیس بدونی که چند وقتی میشه
که فکر تو توو ذهنم کمتر میپیچه
کسی که راهشو برعکس نمیره
به تو تکیه نمیکنه پس بسه دیگه
منی که بریده ازت سرده دیگه
خسته شده بس که گردن میگیره
نقصای تورو دلتو بردار و برو
با اینکه دلت بد درگیره
میخوای برگردی ولی خب قطعا دیره


تیک تاک میشی به ساعت خیره
زیر چشا گود میشه کم کم تیره
کی واست من میشه
کی واست مرهم میشه
هر روزی که میگذره حسم کمتر میشه
بیچاره دلم که تورو بخشیدت
شب و روزا پره تردیده
نه دیگه چیزی مثل قبل نمیشه
بر واسه همیشه
بیچاره دلم که تورو بخشیدت
شب و روزا پره تردیده
نه دیگه چیزی مثه قبل نمیشه
نه دیگه نمیشه
من برعکس تو بودم
با بدی های تو موندم
فکر کن عاشق نبودم
اما تو نخواستی و همین شد
دستت بدجوری رو شد
دیگه بازی تموم شد …
بیچاره دلم که تورو بخشیدت
شب و روزا پره تردیده
نه دیگه چیزی مثل قبل نمیشه
بر واسه همیشه
بیچاره دلم که تورو بخشیدت
شب و روزا پره تردیده
نه دیگه چیزی مثه قبل نمیشه
نه دیگه نمیشه
https://www.cdmusic.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو