loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ دوستت دارم همیشه احمد ظاهر,    متن اهنگ دوست دارم همیشه از احمد ظاهر,    متن آهنگ دوستت دارم همیشه همیشه افغانی, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 پنجشنبه 11 بهمن 1397



,   

,    متن آهنگ دوستت دارم همیشه احمد ظاهر
,    متن اهنگ دوست دارم همیشه از احمد ظاهر
,    متن آهنگ دوستت دارم همیشه همیشه افغانی
,    متن اهنگ سیتا قاسمی دوستت دارم همیشه
,    آهنگ دوستت دارم همیشه سیتا قاسمی
,    اهنگ افغانی دوستت دارم همیشه
,    دوستت دارم همیشه همیشه سیتا قاسمی
,    متن اهنگ افغانی دوست دارم همیشه
,    متن اهنگ دوست دارم همیشه سیتا قاسمی

دوستت دارم همیشه همیشه 

عاشق تر از من کجا پیدا میشه

کاکل تو پریشه پریشه

وقتی که کوتاه می کنی زیبا میشه

همیشه همیشه

عاشق زارت منم مونس یارت منم

گر مرا ایلا کنی دلبر من میزنم

مانند فرهاد خود مه به تیشه

عاشق تر از من کجا پیدا میشه

همره من رنگ مزن با من گپ از جنگ نزن

من دل نازک دارم به شیشه ام سنگ نزن

قلب من است دلبر من چوشیشه 

عاشق تر از من کجا پیدا میشه

شاخه شمشاد من تو هستی بنیاد من

تا دم مردن تو کی میروی از یاد من

کرده به دل عشق تو شاخ و ریشه

عاشق تر از من کجا پیدا میشه

نمیشه نمیشه
http://www.afghanpedia.com/projects/music/nainawaz/index.jsp?action=getHit&&Artist_id=298&&Hit_Id=291&&ArtistName2=







برچسب ها متن آهنگ دوستت دارم همیشه احمد ظاهر متن اهنگ دوست دارم همیشه از احمد ظاهر متن آهنگ دوستت دارم همیشه همیشه افغانی متن اهنگ سیتا قاسمی دوستت دارم همیشه آهنگ دوستت دارم همیشه سیتا قاسمی اهنگ افغانی دوستت دارم همیشه دوستت دارم همیشه همیشه سیتا قاسمی متن اهنگ افغانی دوست دارم همیشه متن اهنگ دوست دارم همیشه سیتا قاسمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو