loading...

98music02

کد آهنگ پیشواز ایرانسل اخرین طبیب افشین مقدم ,متن آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم ,اخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول اخرین طبیب افشین مقدم ,دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 سه شنبه 16 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل اخرین طبیب افشین مقدم ,متن آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم ,اخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول اخرین طبیب افشین مقدم ,دانلود آهنگ بیکلام اخرین طبیب افشین مقدم,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید اخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ,

آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم


تو آخرین طبیبی
که لحظه های آخر به داد من رسیدی
تو نوری از خدائی
که پیغام خدا را
به گوش من رساندی
به روح من دمیدی
زیباترین بهاری
پایان انتظاری
برای منه تنها
تو یک حریم امنی
تو بهترین دوائی برا ی خستگیهام
من کوله بار عشقو
تا پای جان کشیدم در زیر سایه های خوش باوری خزیدم
اما یه قلب ساده ندیدم که ندیدم
من از تکرار حرفه
دوستت دارم خسته ام
من به اونکس که باید
دل ببندم بسته ام
تو آخرین طبیبی
که لحظه های آخر به داد من رسیدی

تو نوری از خدائی
که پیغام خدا را
به گوش من رساندی
به روح من دمیدی
زیباترین بهاری
پایان انتظاری
برای منه تنها
تو یک حریم امنی
تو بهترین دوائی برا ی خستگیهام

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل اخرین طبیب افشین مقدم متن آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم اخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ اخرین طبیب افشین مقدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول اخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ بیکلام اخرین طبیب افشین مقدم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید اخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو