loading...

98music02

دانلود آهنگ بیکلام آخرین طبیب افشین مقدم,متن آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید آخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول آخرین طبیب افشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 94 سه شنبه 16 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام آخرین طبیب افشین مقدم,متن آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید آخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول آخرین طبیب افشین مقدم ,دانلود آهنگ,آخرین طبیب افشین مقدم,دانلود آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخرین طبیب افشین مقدم ,


آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم

تو آخرین طبیبی
که لحظه های آخر 
به داد من رسیدی
تو نوری از خدائی
که پیغام خدا را
به گوش من رساندی
به روح من دمیدی
زیباترین بهاری
پایان انتظاری
برای من تنها
تو یک حریم امنی
تو بهترین دوائی 
برای خستگی هام
من کوله بار عشقو
تا پای جان کشیدم


در زیر سایه های 
خوش باوری خزیدم
اما یه قلب ساده 
ندیدم که ندیدم
من از تکرار حرف
دوستت دارم خسته ام
من به اون کس که باید
دل ببندم بسته ام
تو آخرین طبیبی
که لحظه های آخر 
به داد من رسیدی
تو نوری از خدائی
که پیغام خدا را
به گوش من رساندی
به روح من دمیدی
زیباترین بهاری
پایان انتظاری
برای من تنها
تو یک حریم امنی
تو بهترین دوائی 
برای خستگی هام







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام آخرین طبیب افشین مقدم متن آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید آخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول آخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم دانلود آهنگ آخرین طبیب افشین مقدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخرین طبیب افشین مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو