loading...

98music02

,    ,    دانلود آهنگ تو رو میخوام از امو باند,    دانلود اهنگ امو باند دوست دارم,    دانلود آهنگ جدید امو باند دل دل,    دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ تو رو میخوام از امو باند
,    دانلود اهنگ امو باند دوست دارم
,    دانلود آهنگ جدید امو باند دل دل
,    دانلود آهنگ امو باند تورو میخوام ریمیکس
,    دانلود آهنگ کجای زندگیت بودم از امو باند
,    دانلود آهنگ نفس نفس امو باند
,    دانلود آهنگ عزیزم از امو باند
,    دانلود آهنگ جدید emo band به نام تنهایی
,    دانلود آهنگ جدید امو باند دوباره

,   

http://www.aban-music.ir

دانلود آهنگ امو بند به نام تورو میخوام

رنگ چشمای تو جونمو میگیره

مثل غروب دریا که همیشه دلگیره

قلبم آرومه حس خوبی دارم

وقتی پیشم نباشی از زندگی بیزارم

دستاتو میگیرم چشمامو میبندم

تورو میبینمت و بی اراده میخندم

سرخی لبهات گرمی دستات

با یه بوسه من و تو میریم روی ابرا

تورو میخوام یه جور خاص

چشم همه روی ماست

چه حس خوبی داریم

دنیا تو دستای ماست

بیا نزدیک تر نزدیک شو بیشتر

بگو دوست دارم و منو حس کن عمیق تر

تو واسه من واسه تو خوبه حسم مثل تو

بمون کنار من واسه همیشه

یه جمله میگم و بس عشقت تو دلم نشست

هیشکی واسه من مثل تو نیمشه

محو حست میشم عاشقتر از پیشم

دلم تو احساس تو گم میشه

اینو من میخوام ازت

مال من باشی فقط

لحظه های من با تو پر میشه

تورو میخوام یه جور خاص

چشم همه روی ماست

چه حس خوبی داریم

دنیا تو دستای ماست

بیا نزدیک تر نزدیک شو بیشتر

بگو دوست دارم و منو حس کن عمیق تر

 

 

 

 

دانلود موزیک با کیفیت 320

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ تو رو میخوام از امو باند دانلود اهنگ امو باند دوست دارم دانلود آهنگ جدید امو باند دل دل دانلود آهنگ امو باند تورو میخوام ریمیکس دانلود آهنگ کجای زندگیت بودم از امو باند دانلود آهنگ نفس نفس امو باند دانلود آهنگ عزیزم از امو باند دانلود آهنگ جدید emo band به نام تنهایی دانلود آهنگ جدید امو باند دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو