loading...

98music02

دانلود آهنگ آرامش افشین با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام آرامش افشین,آرامش افشین,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرامش افشین ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آرامش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 سه شنبه 16 بهمن 1397

دانلود آهنگ آرامش افشین با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام آرامش افشین,آرامش افشین,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرامش افشین ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آرامش افشین,متن آهنگ آرامش افشین ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرامش افشین ,


آهنگ آرامش افشین

Lyrics Music Aramesh Afshin



♫♫♫

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه که تویی پیشم
دارم دل به تو میبندم دیگه نیست حفی از رفتن
میخوام با اوج احساسم دوباره تورو بشناسم
تو این دنیای وارونه کی میشه مثل تو واسم


دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش
دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش



♫♫♫

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه عاشقی با تو
دارم دل به تو میبندم میمیرم واسه چشماتو
چه حالی دارم این روزا چه حسو حال شیرینی
واسه این دل دیوونه تو تنها حس تسکینی

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش
دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش







برچسب ها دانلود آهنگ آرامش افشین با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام آرامش افشین آرامش افشین کد آهنگ پیشواز همراه اول آرامش افشین متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید آرامش افشین متن آهنگ آرامش افشین کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرامش افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو