loading...

98music02

متن آهنگ    يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم    مي خوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم    دو تا دل از جواهر مي خوام برات بيارم    که بندازم به گ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 دوشنبه 18 تیر 1397


متن آهنگ
    يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم
    مي خوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم
    دو تا دل از جواهر مي خوام برات بيارم
    که بندازم به گردنت هميشه يادگارم

    مي گيره دل بهونت ميام بسوي خونت
    اگه کسي ببينه مي گم شدم ديوونت
    مي دوني توي دنيا به غير تو ندارم


    اگه بخواي دلم رو به زير پات مي ذارم

    نمي دوني دلي که بي قراره اگه بگي بله چه حالي داره
    برات لباسي از حرير ميارم نگينش از ماه پولک از ستاره
    خدا کنه تا جون دارم باشي گل بهارم
    يه روز نياد به من بگي ديگه دوست ندارم
    بريز به روي شونه هات زلفهاتو دسته دسته
    مي خوام که تاج مرواريد روي موهات بذارم




lمنبع:
https://talk.patoghu.com/thread186835.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو