loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید  غرور افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  غرور افشین مقدم ,متن آهنگ  غرور افشین مقدم ,دانلود آهنگ  غرور افشین مقدم با کیفیت 320, غرور افشین مقدم,متن آهنگ,کد آهنگ پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 جمعه 19 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید  غرور افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  غرور افشین مقدم ,متن آهنگ  غرور افشین مقدم ,دانلود آهنگ  غرور افشین مقدم با کیفیت 320, غرور افشین مقدم,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  غرور افشین مقدم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام  غرور افشین مقدم,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

آهنگ غرور افشین مقدم

حالا که شکسته شیشه غرور من میام دو باره از یه دور چشمم از شبنم قصه ها پر گویی که تنم تشنه نور من میام دوباره با سلامی که تو گوشت زمزمیه نوازش حرف از روزای خوب رفته نیست من صدام پر از حروف خاهش
ای همه خوبیو پاکی ای کلام مهربونی این که برگشته منم من اون که اسمشو میدونی .اون که اسمشو میدونی
صدای صاعقه فریاد منه که تو رو دوباره از خدا میخواد بی تو بودن میسوزونه تنمو میده خاکسترمو به دست باد .


قطره قطره های اشکم میگن از حرف ندامت با تو هستم با تو تنها حالا تا روز قیامت .حالا تا روز قیامت
ای همه خوبیو پاکی ای کلام مهربونی این که برگشته منم من اون که اسمشو میدونی .اون که اسمشو میدونی








برچسب ها دانلود آهنگ جدید غرور افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل غرور افشین مقدم متن آهنگ غرور افشین مقدم دانلود آهنگ غرور افشین مقدم با کیفیت 320 غرور افشین مقدم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول غرور افشین مقدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام غرور افشین مقدم Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو