loading...

98music02

میدونم یکی تو دنیاست وقتی که دلم میگیرهوقتی که بغض تو گلومهاون واسم دل نگرونهشماها که دیگه قصه ی عشق منو میدونینشماها که واسه دل عاشق من دارین میخونینشماها که دیگه قصه ی عشق منو میدونینشماها که واسه د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 جمعه 16 شهریور 1397

میدونم یکی تو دنیاست وقتی که دلم میگیره
وقتی که بغض تو گلومه
اون واسم دل نگرونه
شماها که دیگه قصه ی عشق منو میدونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین
شماها که دیگه قصه ی عشق منو میدونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام


نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه


اونکه اسمش با من آشناترین ..... نازنینه
هنوزم عطر نفسهاش دلنشین ..... نازنینه ، نازنینه
آره انگار اسم اونم ..... نازنینه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
شماها که دیگه قصه ی عشق منو میدونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین
شماها که دیگه قصه ی عشق منو
شماها که واسه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه

 







برچسب ها متن آهنگ نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه دانلود آهنگ نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه دانلود آهنگ نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه کد آهنگ پیشواز همراه اول نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه دانلود آهنگ نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو