loading...

98music02

آهنگ واسه خاطر خودم گروه نوید و امیدجون به جونم اگه کنی ، از تو جدا نمی شمفقط بگو منو می خوای ، برای خاطره خودمبرای داشتن تو ، به آب و آتیش می زنمخودت اینو خوب می دونی ، عاشق تو فقط منمبرای خاطره خودت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 شنبه 04 اسفند 1397

آهنگ واسه خاطر خودم گروه نوید و امید

جون به جونم اگه کنی ، از تو جدا نمی شم
فقط بگو منو می خوای ، برای خاطره خودم
برای داشتن تو ، به آب و آتیش می زنم
خودت اینو خوب می دونی ، عاشق تو فقط منم
برای خاطره خودت ، دل می زنم به جاده ها
می نویسم اسم تو رو ، رو تک تک ستاره ها
دلم می خواد منو بخوای ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد صدام کنی ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد بیای پیشم ، تو کنارم بمونی
دلم می خواد نگاهم کنی ، واسه ی خاطره خودم

برای خاطره دلم ، برای قصه های من


از تو نگاه آسمون ابر سیاه رو خط بزن
یک عالمه عشق و امید ، نصیب قلب من شده
این دل بی ریای من ، عاشقی رو خوب بلده
برای خاطره خودت ، عاشق عشق تو شدم
من بهتر از رنگین کمون ، رنگ نگاهتو بلدم
دلم می خواد منو بخوای ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد صدام کنی ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد بیای پیشم ، تو کنارم بمونی
دلم می خواد نگاهم کنی ، واسه ی خاطره خودم

دلم می خواد با من تو باشی وقتی
روزی می رسه که می کشم سختی
بهت می دم هر چی دار و ندارم
ولی می خوام به خاطره خودم بمونی کنارم
دلم می خواد بگی عاشقم هستی
و دت پاک مثل دل مهستی
مثل ابی فریاد بزنم امروز که محتاج توام
برای خاطره خودت ، عاشق عشق تو شدم
من بهتر از رنگین کمون ، رنگ نگاهتو بلدم
دلم می خواد منو بخوای ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد صدام کنی ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد بیای پیشم ، تو کنارم بمونی
دلم می خواد نگاهم کنی ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد منو بخوای
دلم می خواد صدام کنی ، واسه ی خاطره خودم
دلم می خواد بیای پیشم ، تو کنارم بمونی
دلم می خواد نگاهم کنی ، واسه ی خاطره خودم ، واسه ی خاطره خودم

واسه ی خاطره خودم

واسه ی خاطره خودم

واسه ی خاطره خودم

منو بخواه واسه خودم ، برای عاشق بودنم
برای این ترانه هام ، برای از تو خوندنم
منو بخواه واسه دلم که با دل تو می زنه
برای قصه هایی که تو دفتر قلب منه
تو دفتر قلبه منه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو