loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام خدا بسه از رضا مرادیان,کد آهنگ پیشواز همراه اول خدا بسه از رضا مرادیان ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا بسه از رضا مرادیان ,مت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 81 پنجشنبه 09 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام خدا بسه از رضا مرادیان,کد آهنگ پیشواز همراه اول خدا بسه از رضا مرادیان ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا بسه از رضا مرادیان ,متن آهنگ خدا بسه از رضا مرادیان ,خدا بسه از رضا مرادیان,دانلود آهنگ جدید خدا بسه از رضا مرادیان,دانلود آهنگ خدا بسه از رضا مرادیان با کیفیت 320,

http://musickordi.com

متن آهنگ خدا بسه از رضا مرادیان :

چقد هم پایه هم بودیم
تو که میدونی یادت هست
ماکه راهرو درست رفتیم
چراخوردیم به این بنبست
کی حتی فکرشو میکرد
که از آغوش هم ردشیم
رسیدن قسمت ما نیست
من و تو اخره خطیم
خدا بسه تمومش کن
دیگه از زندگی خستم
جهنم بهتر از اینجاس
من از مردن نمیترسم
خدا بسه تمومش کن
دیگه از زندگی خستم
جهنم بهتر از اینجاس
من از مردن نمیترسم
بهت دنیامو بخشیدم
که دستامو نگهداری
به من که عاشقت بودم
جوانیم و بدهکاری
دیگه از عاشقی سیرم
از هرچی عشقه بیزارم
ببخشید اشتباه کردم 
اگه گفتم دوست دارم 
خدا بسه تمومش کن
دیگه از زندگی خستم
جهنم بهتر از اینجاس
من از مردن نمیترسم
خدا بسه تمومش کن
دیگه از زندگی خستم
جهنم بهتر از اینجاس
من از مردن نمیترسم

 

دانلود آهنگ  







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ بیکلام خدا بسه از رضا مرادیان کد آهنگ پیشواز همراه اول خدا بسه از رضا مرادیان دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا بسه از رضا مرادیان متن آهنگ خدا بسه از رضا مرادیان خدا بسه از رضا مرادیان دانلود آهنگ جدید خدا بسه از رضا مرادیان دانلود آهنگ خدا بسه از رضا مرادیان با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو