loading...

98music02

آهنگ میشه احسان خواجه امیری » شاعر : فرزاد حسنی» آهنگ ساز : احسان خواجه امیریتنظیم : +پیشنهادحس خوبی دارم به تو که نزدیکیمی شه دستاتو گرفت توی این تاریکیمی شه تا آخر عمر با خیالت سر کردمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 جمعه 10 اسفند 1397


آهنگ میشه احسان خواجه امیری

» شاعر : فرزاد حسنی
» آهنگ ساز : احسان خواجه امیری
تنظیم : +پیشنهاد

حس خوبی دارم به تو که نزدیکی
می شه دستاتو گرفت توی این تاریکی
می شه تا آخر عمر با خیالت سر کرد
می شه عاشق موند و عشق رو باور کرد

تا تو هستی جز تو همه چی ممنوعست
عشق دل کنده از این کوچه باغ بن بست


من توی آغوشت گرم بودم یا سرد
کاش شب می فهمید روز باور میکرد


بغض یک دنیا رو از دلم کم کردی
من فقط من بودم منو آدم کردی
عشق بی حادثه نیست من خیانت کردم
اگه یادم باشی زود بر می گردم
ای خدایی که برام تو شبا فانوسی
حول می شم وقتی تو منو می بوسی
حول می شم وقتی تو منو می بوسی







برچسب ها متن آهنگ میشه احسان خواجه امیری تکست آهنگ میشه احسان خواجه امیری شعر آهنگ میشه احسان خواجه امیری دانلود آهنگ میشه احسان خواجه امیری آهنگ میشه احسان خواجه امیری آهنگ میشه احسان خواجه امیری آهنگهای احسان خواجه امیری متن آهنگهای احسان خواجه امیری تکست آهنگهای احسان خواجه امیری شعر آهنگهای احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو