loading...

98music02

من برات یار میشم یار وفادار میشمدل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشمبا تو تبدار میشم تو بیمار میشمبا تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشمبا تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشممن برات یار میشم یار وفادار م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 150 پنجشنبه 23 خرداد 1398

من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم


با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم

من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرمتو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم
این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره

تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم







برچسب ها دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم کیفیت 320 دانلود آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم بیکلام متن آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود آهنگ Mp3 من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم جدید [Music] Darkhasti کد پیشواز ایرانسل من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود ریمیکس من برات یار میشم یار وفادار میشم کد پیشواز همراه اول من برات یار میشم یار وفادار میشم دانلود آهنگ من برات یار میشم یار وفادار میشم 1398 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو