loading...

98music02

یکی بهش زنگ بزنه...بگه هنوز تو فکرشم....بگه هنوز مثل قدیم...ناز نگاشو می کشم...یکی بهش زنگ بزنه...بگه که میمیرم براش...بگه هنوزم عاشقم...عاشق اون طعم لباش...بهش بگید اگه یه روز نبینمش دق می کنم...دل و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 10 اسفند 1397

یکی بهش زنگ بزنه...بگه هنوز تو فکرشم....

بگه هنوز مثل قدیم...ناز نگاشو می کشم...

یکی بهش زنگ بزنه...بگه که میمیرم براش...

بگه هنوزم عاشقم...عاشق اون طعم لباش...

بهش بگید اگه یه روز نبینمش دق می کنم...

دل و براش قربونی با دلیل و منطق می کنم...

بهش بگید اگه بخواد همیشه عاشق می مونم...



تموم شعرامو براش...با اشک و هق هق می خونم...

یکی بهش زنگ بزنه...بگه هنوز تو فکرشم...

بگه هنوز مثل قدیم...ناز نگاشو میکشم...

من بی اون تمومه کارم...آخه مثل اونو از کجابیارم...

دارم بهت میگم نرو بار بیستمه

یه روز پشیمون میشی که دیگه نیست طعمه

کاشکی بهم میگفتی آخر قصه مو

که یه روزی ممکنه فراموش کنی اسممو

بهم میگی برو وقتی جلوم راه بسته شده

وقتی وجودم به وجود تو وابسته شده

ببین...طعمه دلشو نسپرده پیشت

که بذاری بری دچار افسردگی شه

بی تو چشای من پرخونه بس که بیداره

آخه می دونی زندگیم به تو بستگی داره

اگه باشی خوبم

اگه نباشی یه روانی میشم که انگاری اصلامال این طرفا نیست...

بهش بگید اگه بخواد دنیا رو آتیش میزنم...

اونی که عاشق دوتا چشای آبی شه منم...

بهش بگید که همه چیز بهم می ریزه وقتی نیست...

اگه نباشه حتی مردن دیگه کار سختی نیست...

من بی اون تمومه کارم...آخه مثل اونو از کجا بیارم...

منبع:







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو دانلود آهنگ بیکلام یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو دانلود آهنگ جدید یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو متن آهنگ متن آهنگ یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو دانلود آهنگ دانلود آهنگ یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی یکی بهش زنگ بزنه امیر تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو