loading...

98music02

,    ,    دانلود اهنگ خیلی راحت پاروی دلم میزاره,    کلیپ اونی که دوسش دارم دوسم نداره,    اهنگ اونی که دوسش دارم دوسم نداره پری پری, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 165 جمعه 17 اسفند 1397



,   
,    دانلود اهنگ خیلی راحت پاروی دلم میزاره
,    کلیپ اونی که دوسش دارم دوسم نداره
,    اهنگ اونی که دوسش دارم دوسم نداره پری پری
,    آهنگ دوسش دارم دوسم نداره
,    دانلود اهنگ من دوسش دارم دوسم نداره همش میترسم تنهام بزاره
,    متن دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
,    اهنگ ایمان علیشاهی بی انصاف
,    دانلود اهنگ بی انصاف از ایمان علیشاهی
,    دانلود اهنگ های ایمان علیشاهی

ایمان علیشاهی – دانلود آهنگ بی انصاف

Iman Alishahi Bi Ensaf New Music Download

 

ایمان علیشاهی - دانلود آهنگ بی انصاف

 

متن آهنگ بی انصاف از ایمان علیشاهی

بارونه این چشایی که احساسو فقط تو میبینه
حرفات از ارزوهات بود ولی عشقت برعکس این هاست
اونی که دوسش دارم دوسم نداره خیلی راهت پا روی دلم میزاره
یه جورایی حس میکنم براش عذابم
جز حس ارامشش هیچ هدفی ندارم

واسه کسی که زندگیشو داده پای تو اینجوری نباش
بذر بی مهریو روی این احساس تو رو خدا اینجوری نپاش
هوای ابری اسمون من گواه عشق پاکمه
نبودن تو توی زندگیم بزرگتری بی راهمه

بی انصاف عشق تو مقلوبم کرد
از اینده مایوسم کرد
معیوبم کرد

http://farsmelody.com

اونی که دوسش دارم دوسم نداره خیلی راهت پا روی دلم میزاره
یه جورایی حس میکنم براش عذابم
جز حس ارامشش هیچ هدفی ندارم
واسه کسی که زندگیشو داده پای تو اینجوری نباش
بذر بی مهریو روی این احساس تو رو خدا اینجوری نپاش
هوای ابری اسمون من گواه عشق پاکمه
نبودن تو توی زندگیم بزرگتری بی راهمه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ خیلی راحت پاروی دلم میزاره کلیپ اونی که دوسش دارم دوسم نداره اهنگ اونی که دوسش دارم دوسم نداره پری پری آهنگ دوسش دارم دوسم نداره دانلود اهنگ من دوسش دارم دوسم نداره همش میترسم تنهام بزاره متن دوسم نداره ولی خیلی میخوامش اهنگ ایمان علیشاهی بی انصاف دانلود اهنگ بی انصاف از ایمان علیشاهی دانلود اهنگ های ایمان علیشاهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو