loading...

98music02

,    دانلود اهنگ چشمام خورده به چشمات,    اهنگ ضربانم رو هزاره,    دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره,    دانلود اهنگ میمیرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 جمعه 17 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ چشمام خورده به چشمات
,    اهنگ ضربانم رو هزاره
,    دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره
,    دانلود اهنگ میمیرم واسه چشمات
,    گرشا رضایی به تو وابسته شدم
,    دانلود اهنگ ادامه داره
,    وقتی بهم زل میزنی دیوونت میشم دوباره
,    به تو وابسته شدم با دو سه تا حرف ساده
,    گرشا رضایی میمیرم واسه چشمات

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%B4%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87/

متن آهنگ ادامه داره گرشا رضایی

♪♪♫♫♪♪♯
وقتی بهم زل میزنی دیوونت میشم دوباره ضربانم رو هزاره حسم بهت ادامه داره
هر چقدر فک میکنم چشات هیچی کم نداره دلم اونقدر بی قراره که میخواد یه بار دیگه کم بیاره

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : علی بحرینی ♪♪♫♫♪♪♯
میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن
میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ادامه داره
حتی صدای قلبتم جوری که دلم میخواده مثل آهنگای شاده لبخندتم که فوق العاده
بگو وابسته شدم با دو سه تا حرف ساده خیلی خوبیات زیاده دلم اختیارشو دست تو داده

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : میلاد اکبری ♪♪♫♫♪♪♯
میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن
میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ چشمام خورده به چشمات اهنگ ضربانم رو هزاره دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره دانلود اهنگ میمیرم واسه چشمات گرشا رضایی به تو وابسته شدم دانلود اهنگ ادامه داره وقتی بهم زل میزنی دیوونت میشم دوباره به تو وابسته شدم با دو سه تا حرف ساده گرشا رضایی میمیرم واسه چشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو