loading...

98music02

,    دانلود آهنگ حبیب خانه کوچک,    متن آهنگ خانه کوچک از حبیب,    دانلود آهنگ حبیب من و تو,    دانلود آهنگهای حبیب,    آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ حبیب خانه کوچک
,    متن آهنگ خانه کوچک از حبیب
,    دانلود آهنگ حبیب من و تو
,    دانلود آهنگهای حبیب
,    آهنگ بادبادک حبیب
,    آهنگ سریال خانه کوچک
,    دانلود آلبوم خداوندا حبیب
,    دانلود آهنگ کویر حبیب
,    دانلود آهنگ بیقرار حبیب

,   

 

تو به من خند یدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه

سیب را دزدیده ام

تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه

همسایه سیب را دزدیده ام

باغبان از پی من تنددوید

سیب را دست تو دید

غضب آلودی به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

تو رفتی و هنوز سالهاست که

در گوش من آرام آرام

خش خش گامهای تو تکرار کنان

می دهد آزارم و

midahad azaramo

من اندیشه کنان غرق

man andishe konan

این پندارم که چرا

in pendaram ke chera

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه

همسایه سیب را دزدیده ام

تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه

همسایه سیب را دزدیده ام

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلودی به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

تو رفتی و هنوز سالهاست که

در گوش

من آرام آرام

خش خش گامهای تو تکرار کنان

می دهد آزارم و

midahad azaramo

من اندیشه کنان غرق

man andishe konan

این پندارم که چرا

in pendaram ke chera

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

ترانه آهنگ خانه کوچک از حبیب

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

تو رفتی و هنوز سالهاست که

در گوش

من آرام آرام

خش خش گامهای تو تکرار کنان

می دهد آزارم و

midahad azaramo

من اندیشه کنان غرق

man andishe konan

این پندارم که چرا

in pendaram ke chera

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

خانه کوچک ما سیب نداشت

khane kochake ma sib nadasht

 

https://www.bibakmusic.com/

 







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب خانه کوچک متن آهنگ خانه کوچک از حبیب دانلود آهنگ حبیب من و تو دانلود آهنگهای حبیب آهنگ بادبادک حبیب آهنگ سریال خانه کوچک دانلود آلبوم خداوندا حبیب دانلود آهنگ کویر حبیب دانلود آهنگ بیقرار حبیب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو