loading...

98music02

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام حیف :  حیف  اینجوری تموم شد روزای خوب منو تو خاطره شد من  از همون روزی که رفتی ابری مونده آسمونم هی میخوام یادت نباشم  نمیتونم میدونی تو همین چندروز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 22 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام حیف :

 حیف  اینجوری تموم شد روزای خوب منو تو خاطره شد

من  از همون روزی که رفتی ابری مونده آسمونم

هی میخوام یادت نباشم  نمیتونم

میدونی تو همین چندروزه من چقد شکستم

چشامو رو همه ی آدما بستم   چشامو رو همه ی آدما بستم

میدونی به خودم نمیرسم  این روزا اصلا

همه طعنه میزنن چشم تو روشن  همه طعنه میزنن

خودمو نمیشناسم اسممو یادم نمیاد  فقط اینو میدونم دلم فقط ت.ر. میخواد

همه آدما میگن بعدتو عوض شدم

خیلیا دورمن اما خیلی تنهام باخودم

میدونی تو همین چندروزه من چقد شکستم

چشامو رو همه ی آدما بستم   چشامو رو همه ی آدما بستم

میدونی به خودم نمیرسم  این روزا اصلا

همه طعنه میزنن چشم تو روشن  همه طعنه میزنن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو