loading...

98music02

,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی همه دنیا یه طرف,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی,    دانلود آهنگ عالم تنهایی مرتضی اشرفی,    دانل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی همه دنیا یه طرف
,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی
,    دانلود آهنگ عالم تنهایی مرتضی اشرفی
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بدون تو
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلتنگی
,    بازم امشب از اون شباست که دلم نداره طاقت
,    مرتضی اشرفی عزیزم
,    اهنگ یه طرف من و تنهایی
,    دانلود اهنگ بازم امشب از اون شباست

,   

https://www.jenabmusic.com

باز منمو عالمه تنهایی و این حاله خراب باز فکر اینکه چرا نیستی و سوال بی جواب

همه دنیا یه طرف جایه خالیت یه طرف رفتی عشقم ولی یادت تو از این خونه نرفت

امشب از اون شباست که تو رو کم دارم بی تو غم انگیزم که بازم دردامو تو خودم میریزم

امشب از اون شباست که تا صبح بیدارم که تو رو با بغضم به خدا میسپارم

شعر آهنگ جدید مرتضی اشرفی عالم تنهایی

من تو رو اندازه ی دیوونه شدن دوست دارم پس تو رو تا همیشه تو قلبو وجودم میذارم

چرا اینجوری شدی تو مگه دل نداری

چی میشه خاطره هامونو به یادت بیاری , به یادت بیاری

امشب از اون شباست که تو رو کم دارم بی تو غم انگیزم که بازم دردامو تو خودم میریزم

امشب از اون شباست که تا صبح بیدارم که تو رو با بغضم به خدا میسپارم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی اشرفی همه دنیا یه طرف دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی دانلود آهنگ عالم تنهایی مرتضی اشرفی دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بدون تو دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلتنگی بازم امشب از اون شباست که دلم نداره طاقت مرتضی اشرفی عزیزم اهنگ یه طرف من و تنهایی دانلود اهنگ بازم امشب از اون شباست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو