loading...

98music02

متن آهنگ همراز از مسعود جلیلیان :  بس بکه خسته س ای دل بی کسمه نکه دی دس دس / هس ای دله هس سین چاک عشق تو همیشه در بس کم دیرم بی تو کم دیرم‌ بی تو غم دیرم / اخه چو بیشم تو توام اخه دوست دیر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 182 پنجشنبه 15 شهریور 1397

متن آهنگ همراز از مسعود جلیلیان : 

بس بکه خسته س ای دل بی کسمه نکه دی دس دس / هس ای دله هس سین چاک عشق تو همیشه در بس
کم دیرم بی تو کم دیرم‌ بی تو غم دیرم / اخه چو بیشم تو توام اخه دوست دیرم عاشقتم تونی تو دنیام
تو خیال شو روژ منی تونی احساسم / تو ارای من  فره مقدسی و تو حساسم
تو خیال شو روژ منی تونی احساسم / تو ارای من  فره مقدسی و تو حساسم
ای‌گل نازم‌تو همه ی کسه منی تونی تو همرازم / عاشقدم من من ارای تو عشقگم قصر صلا سازم

 

کم دیرم بی تو کم دیرم بی تو غم دیرم / اخه چو بیشم تو توام اخه دوست دیرم عاشقتم تونی تو دنیام
تو خیال شو روژ منی تونی احساسم / تو ارای من فره مقدسی و تو حساسم و تو حساسم
تو خیال شو روژ منی تونی احساسم / تو ارای من فره مقدسی و تو حساسم و تو حساسم

musickordi.com/music/2541/مسعود-جلیلیان-همراز/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو