loading...

98music02

آهنگ خبری نیست سهراب پاکزاد و امیر طبری عشق من لحظه آغاز منبیا باز بشو هم آواز منببین عشق من٬ توی سینم نفس نیستنفس من باش ٬ نفسم نیاز منصدا کن منو باز بی بهونه من و نگاه کن٬ دوباره عاشقونه بیا که امش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 چهارشنبه 22 اسفند 1397

آهنگ خبری نیست سهراب پاکزاد و امیر طبری


عشق من لحظه آغاز من
بیا باز بشو هم آواز من
ببین عشق من٬ توی سینم نفس نیست
نفس من باش ٬ نفسم نیاز من
صدا کن منو باز بی بهونه
من و نگاه کن٬ دوباره عاشقونه
بیا که امشب٬ برامون فرصتی نبست
بیا با هم باز٬ پر بکشیم شبونه
بیا با هم باز پر بکشیم شبونه
بیا با هم باز بسازیم آشیونه

خبری نیست خبری نیست مثل امشب که شبی نیست
اومده دیگه جون و عمرم٬ بینمون فاصله ای نیست

 


باشه دردا برای فردا٬ نمیدم تورو به دنیا
حال خوب امشب ما رو نگیر از ما خدایا
باشه دردا برای فردا٬ نمیدم تورو به دنیا
حال خوب امشب ما رو نگیر از ما خدایا


عمر من تنها بهونه من
بیا باز بشو هم خونه من
چرا تو دستات٬ دستای کسی نیست
آخه تویی تو٬ فقط تو سینه من
دوباره٬ تنگ دلم دوباره
جاده ها٬ تو رو یادم میاره
هوای شرجی٬ جنگل خیس و دریا
بیا که امشب منتظرن جاده ها
بیا که امشب منتظرن جاده ها
بیا که امشب منتظرن لحظه ها

خبری نیست خبری نیست مثل امشب که شبی نیست
اومده دیگه جون و عمرم٬ بینمون فاصله ای نیست
باشه دردا برای فردا٬ نمیدم تورو به دنیا
حال خوب امشب ما رو نگیر از ما خدایا
باشه دردا برای فردا٬ نمیدم تورو به دنیا
حال خوب امشب ما رو نگیر از ما خدایا
خبری نیست
خبری نیست
خبری نیست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو