loading...

98music02

متن آهنگ دل میکنم امیر مجتبیوقتی دستای تو رو گم کردم از ته دلم تو رو بخشیدمگوش من پر شده بود اونروزا دیگه حرفاتو نمیفهمیدمتو چه روزی به سرم آوردی منی که حالتو بهتر کردممیگذرم از تو و از خوشبختی پشیمون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 پنجشنبه 23 اسفند 1397

متن آهنگ دل میکنم امیر مجتبی

وقتی دستای تو رو گم کردم از ته دلم تو رو بخشیدم

گوش من پر شده بود اونروزا دیگه حرفاتو نمیفهمیدم

تو چه روزی به سرم آوردی منی که حالتو بهتر کردم

میگذرم از تو و از خوشبختی پشیمونم تو رو باور کردم

دل میکنم میرم از این خونه تو هیچی از حسم نمیدونی

چیزی نگو خودم هواسم هست بعد منم تنها نمیمونی



دل میکنم میرم از این خونه تو هیچی از حسم نمیدونی

چیزی نگو خودم هواسم هست بعد منم تنها نمیمونی

هر کاری میشد کردمو اما از تو نداشتم دیگه هیچ سهمی

من خیلی وقته اینو میدونم تو حال و روزمو نمیفهمی

میرم که شاید بی تو آروم شم میرم که درگیر خودت باشی

اونی که جامو تو دلت پر کرد شاید نذاره که دیگه تنها شی

دل میکنم میرم از این خونه تو هیچی از حسم نمیدونی

چیزی نگو خودم هواسم هست بعد منم تنها نمیمونی

دل میکنم میرم از این خونه تو هیچی از حسم نمیدونی

چیزی نگو خودم هواسم هست بعد منم تنها نمیمونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو