loading...

98music02

,    دانلود آهنگ چشاتو از کاسه در میارم,    آهنگ چشاتو ازکاسه درمیارم,    دانلود آهنگ آره میخوام برم فدات شم قربون چشات شم,    دانلود اهنگ ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 549 سه شنبه 06 فروردین 1398


,    دانلود آهنگ چشاتو از کاسه در میارم
,    آهنگ چشاتو ازکاسه درمیارم
,    دانلود آهنگ آره میخوام برم فدات شم قربون چشات شم
,    دانلود اهنگ احسان کاراموز امشب میخوام عشوه بیام
,    دانلود آهنگ احسان کاراموز کمر باریک
,    دانلوداهنگ چشاتو از کاسه درمیارم
,    تمام آهنگ های احسان کاراموز
,    دانلود اهنگ لباتو بزار رو لبای من از احسان
,    اهنگ امشب میخوام عشوه بیام

,   

آره میخوام برم فدات شم قربون اون چشات شم
داره میزنه اون لبخند قمیش میاد دو چشمم
امشب میخوام عشوه بیام
راستشو بگم جنوبیم بازم میخواد با من دوس باشه
اهل هرکجایی هستی رو به روی من نشستی
میدونم اهل رقصی نداری هیچ کم و کسری
دخترا پسرا قر و قاتی قر میدن از جلو تله پاتی
یکی میگه من بوس میخوام تو این فضای دست و پا گیر
بوس بده به من عزیزکم
نیا نیا جلو من راحتم

 

http://www.soonami.ir







برچسب ها دانلود آهنگ چشاتو از کاسه در میارم آهنگ چشاتو ازکاسه درمیارم دانلود آهنگ آره میخوام برم فدات شم قربون چشات شم دانلود اهنگ احسان کاراموز امشب میخوام عشوه بیام دانلود آهنگ احسان کاراموز کمر باریک دانلوداهنگ چشاتو از کاسه درمیارم تمام آهنگ های احسان کاراموز دانلود اهنگ لباتو بزار رو لبای من از احسان اهنگ امشب میخوام عشوه بیام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو