loading...

98music02

,    ,    دانلود آهنگ اگه یک روزمنو دیدی,    دانلود اهنگ اگه یک روز منو دیدی تو خیابانهای این شهر,    دانلودآهنگ اگه یک روزمنودیدی سهراب اسد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 431 چهارشنبه 07 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ اگه یک روزمنو دیدی
,    دانلود اهنگ اگه یک روز منو دیدی تو خیابانهای این شهر
,    دانلودآهنگ اگه یک روزمنودیدی سهراب اسدی
,    دانلود اهنگ اگه یک روزمنو دیدی تو خیابونهای این شهر
,    دانلود اهنگ یادگاریت پوسیده ازبس ک لبم اونو بوسیده
,    کلیپ اگه یک روزمنو دیدی تو خیابونای این شهر
,    دانلودآهنگ سهراب اسدی به نام یادگاری
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ سهراب اسدی گل من

,   

 

اگه یک روز منو دیدی تو خیابونای این شهر
خودتو نزن به اون راه نگو با دلم شدی قهر
اگه هنوز توی خونت یادگاری مو داری
نگاشون کن که شاید چهرمو به یاد بیاری
یادرگاریت پوسیده از بس که لبم اونو بوسیده
این دل من از تو رنجیده عشقم
نفسم دیگه بریده از بس که به من اون خندیده
اون کس که منتظره من بی تو ببینه عشقـم
نه دیگه بسه گریه نکن اون که گریه نمیکنه
تو بی گناه سوختی واسش فرقی نمیکنه
زیـر پاهاتو نگاه کن ببین یه دل
با همه احساساتش له شـده
تو همونی که یه روزی میگفتی دلم
خونه امید آرزوی تو شـده

 

http://www.myfaza2music.net/







برچسب ها دانلود آهنگ اگه یک روزمنو دیدی دانلود اهنگ اگه یک روز منو دیدی تو خیابانهای این شهر دانلودآهنگ اگه یک روزمنودیدی سهراب اسدی دانلود اهنگ اگه یک روزمنو دیدی تو خیابونهای این شهر دانلود اهنگ یادگاریت پوسیده ازبس ک لبم اونو بوسیده کلیپ اگه یک روزمنو دیدی تو خیابونای این شهر دانلودآهنگ سهراب اسدی به نام یادگاری دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی دانلود آهنگ سهراب اسدی گل من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو