loading...

98music02

کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تنگ شده برات بود نبودم ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ دلم تنگ شده برات بود نبودم ,دلم تنگ شده برات بود نبودم,دانلود آهنگ دلم تنگ شده برات بود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 167 شنبه 04 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تنگ شده برات بود نبودم ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ دلم تنگ شده برات بود نبودم ,دلم تنگ شده برات بود نبودم,دانلود آهنگ دلم تنگ شده برات بود نبودم با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام دلم تنگ شده برات بود نبودم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تنگ شده برات بود نبودم ,دانلود آهنگ جدید دلم تنگ شده برات بود نبودم,متن آهنگ,

دلم تنگ شده برات بودو نبودم
واسه اون روزایی که با تو بودم

همه میگفتن پات نمیمونه

بکش بیرون لات دیوونه

همه میگفتن بگذرم ازت
ده نامرد من چی میشم این وسط


بدون تو طاقت ندارم با گریه سرمو رو عکسات میزارم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تنگ شده برات بود نبودم دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دلم تنگ شده برات بود نبودم دلم تنگ شده برات بود نبودم دانلود آهنگ دلم تنگ شده برات بود نبودم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دلم تنگ شده برات بود نبودم کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تنگ شده برات بود نبودم دانلود آهنگ جدید دلم تنگ شده برات بود نبودم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو