loading...

98music02

,    دانلود آهنگ سریال باران,    دانلود آهنگ سریال آوای باران با کیفیت 320,    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال آوای باران,    دانلود اهنگ اوای ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 پنجشنبه 15 فروردین 1398



,    دانلود آهنگ سریال باران
,    دانلود آهنگ سریال آوای باران با کیفیت 320
,    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال آوای باران
,    دانلود اهنگ اوای باران با لینک مستقیم
,    اهنگ اوای باران اپارات
,    موسیقی متن سریال آوای باران
,    دانلود آهنگ بی کلام تیتراژ ابتدایی سریال آوای باران
,    آهنگ آوای باران احسان خواجه امیری اپارات
,    متن آهنگ آوای باران

 

منو؛ جون پناهِ خودت کن؛ برو! بذار پای این آرزوم، وایستم…●♪♫
به هر کی بهم گفت؛ ازت رد شده… قسم می خورم؛ من، خودم خواستم!●♪♫
منو؛ جون پناهِ خودت کن؛ برو! من از زخم هایی که خوردم؛ پُـــرم…●♪♫

شعر : روزبه بمانی
تو باید از این پله، بالا بری… تو بالا نری؛ من زمین می خورم…●♪♫
درست لحظه ای که تو باید بری… اسیرِ یه احساسِ مبهم، شدیم●♪♫
ببین بعدِ یک عمر؛ پرپر زدن… چه جای بدی، عاشقِ هم شدیم!●♪♫

ملودی : علیرضا کهن دیری

تنظیم قطعه : هومن نامداری
برای تو مُردن؛ شده آرزوم! یه حقی؛ که من دارم از زندگی!●♪♫
نگاه کن؛ توو این برزخِ لعنتی… چه مرگی طلب کارم؛ از زندگی!●♪♫
به هر جا رسیدم؛ به عشقِ تو بود… کنارِ تو؛ هر چی بگی، داشتم…●♪♫

میکس و مستر : آرش پاکزاد
ببین! پای تاوانِ عشقم به تو؛ عجب حسرتی توو دلم کاشتم!●♪♫
اگه فکرِ احساسمونی؛ برو! اگه عاشقِ هردومونی؛ برو!●♪♫
توو این نقطه از زندگی؛ مرگ هم، نمی تونه از من بگیره تورو!●♪♫

 

https://music-fa.com/download-song/5930/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود آهنگ سریال باران دانلود آهنگ سریال آوای باران با کیفیت 320 دانلود تیتراژ ابتدایی سریال آوای باران دانلود اهنگ اوای باران با لینک مستقیم اهنگ اوای باران اپارات موسیقی متن سریال آوای باران دانلود آهنگ بی کلام تیتراژ ابتدایی سریال آوای باران آهنگ آوای باران احسان خواجه امیری اپارات متن آهنگ آوای باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو