loading...

98music02

,    ,    دانلود اهنگ هواتو نداشتم هوایی شدم,    دانلود هوامو نداشتی هوایی شدم,    هوامو نداشتی هوایی شدم متن,    متن آهنگ هو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ هواتو نداشتم هوایی شدم
,    دانلود هوامو نداشتی هوایی شدم
,    هوامو نداشتی هوایی شدم متن
,    متن آهنگ هوامو نداشتی هوایی شدم
,    هوامو نداشتی هوایی شدم چه کابوس بی انتهایی شدم
,    متن شعر هوامو نداشتی هوایی شدم
,    عکس نوشته هوامو نداشتی هوایی شدم
,    اهنگ هوامو نداشتی هوایی شدم
,    کلیپ هوامو نداشتی هوایی شدم

 

هوامو نداشتی هوایی شدم چه کابوس بی انتهایی شدم
نگاهت منو زیرو رو میکنه منو با دلم روبرو میکنه
منو دست بسته تو و قلب خسته که هرکی رسیده یه جاشو شکسته
ولی حسن عاشق به دیوونگیشه یه وقتایی کوهم دلش ابری میشه
ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشق رو بیار
من میرسم به تو آخر کار بارون ببار
من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مث ابر بهار بارون ببار
پریشونم اما پریشون ترم کن فقط از تو میخوام یکم باورم کن
هوام از نفس هات داره جون میگیره نفس میکشم تا خیالت نگیره
ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشق رو بیار
من میرسم به تو آخر کار بارون ببار
من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مث ابر بهار بارون ببار

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام هوامو نداشتی

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام هوامو نداشتی

http://pop-music.ir







برچسب ها دانلود اهنگ هواتو نداشتم هوایی شدم دانلود هوامو نداشتی هوایی شدم هوامو نداشتی هوایی شدم متن متن آهنگ هوامو نداشتی هوایی شدم هوامو نداشتی هوایی شدم چه کابوس بی انتهایی شدم متن شعر هوامو نداشتی هوایی شدم عکس نوشته هوامو نداشتی هوایی شدم اهنگ هوامو نداشتی هوایی شدم کلیپ هوامو نداشتی هوایی شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو