loading...

98music02

,    دانلود اهنگ میگن اسم مادر پراز برکته,    دانلود اهنگ میانی برنامه دوستت دارم مادر,    دانلود اهنگ دوستت دارم مادر از گروه نسیم قدر,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 سه شنبه 03 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ میگن اسم مادر پراز برکته
,    دانلود اهنگ میانی برنامه دوستت دارم مادر
,    دانلود اهنگ دوستت دارم مادر از گروه نسیم قدر
,    سرود دوستت دارم مادر
,    حامد طاها دوستت دارم پدر
,    دانلود اهنگ مادرم حامد طاها
,    برنامه دوستت دارم مادر مجید واشقانی

,   

 

متن آهنگ جدید حامد طاها دوستت دارم مادر

تو خونه ر از عطره دستاته و یه عکسو دو تا چشمایه خوشگلت

چقد خودخوری کردی تا این شدم الهی بمیرم برایه دلت

الهی برم قربونه خنده هات الهی بگردم به دوره چشات

من هرجایه دنیا که باشم هنوز گلم مادرم میمیرم برات

تو گفتی خدا جون پناهه منه تو گفتی بگم یا علی پاشمو

تو میگفتی از عشق از زندگی تو گفتی طرفدار حق باشمو

میگن اسم مادر پر از برکته میگن که بهشت زیره پایه توئه

تمامه وجودت پر از نوره و بهشتم فقط خنده هایه توئه

شعر آهنگ جدید حامد طاها دوستت دارم مادر

الهی برم قربونه خنده هات الهی بگردم به دوره چشات

من هرجایه دنیا که باشم هنوز گلم مادرم میمیرم برات

الهی برم قربونه خنده هات

الهی بگردم به دوره چشات

من هرجایه دنیا که باشم

هنوز گلم مادرم میمیرم برات

تو گفتی خدا جون پناهه منه

تو گفتی بگم یا علی پاشمو

تو میگفتی از عشق از زندگی

تو گفتی طرفدار حق باشمو

میگن اسم مادر پر از برکته

میگن که بهشت زیره پایه توئه

تمامه وجودت پر از نوره و

بهشتم فقط خنده هایه توئه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

https://www.jenabmusic.com/21862/music-hamed-taha-i-love-you-mom.html







برچسب ها دانلود اهنگ میگن اسم مادر پراز برکته دانلود اهنگ میانی برنامه دوستت دارم مادر دانلود اهنگ دوستت دارم مادر از گروه نسیم قدر سرود دوستت دارم مادر حامد طاها دوستت دارم پدر دانلود اهنگ مادرم حامد طاها برنامه دوستت دارم مادر مجید واشقانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو