loading...

98music02

این قد تو رو دوست دارماین قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست ندارهاین قد برات می میرم ، قد یه دنیا خوبی ، قد هزار تا ستارهبی تو دلم می گیره ، وقتی تنها می شم ، کارم انتظارهاین قد تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

این قد تو رو دوست دارم
این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره
این قد برات می میرم ، قد یه دنیا خوبی ، قد هزار تا ستاره
بی تو دلم می گیره ، وقتی تنها می شم ، کارم انتظاره
این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره

وقتی نگاهم می کنی ، قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات ، رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم ، دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت ، غم بزرگ قلبمه



این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره
این قد برات می میرم ، قد یه دنیا خوبی ، قد هزار تا ستاره
بی تو دلم می گیره ، وقتی تنها می شم ، کارم انتظاره
این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره

وقتی نگاهم می کنی ، قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات ، رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم ، دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت ، غم بزرگ قلبمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو