loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید میخوام نبینی چیکار کردی با من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام میخوام نبینی چیکار کردی با من,متن آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من ,Download Music,دانلود آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جدید میخوام نبینی چیکار کردی با من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام میخوام نبینی چیکار کردی با من,متن آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من ,Download Music,دانلود آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول میخوام نبینی چیکار کردی با من ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میخوام نبینی چیکار کردی با من ,متن آهنگ,میخوام نبینی چیکار کردی با من,

 

دانلود آهنگ میخوام نبینی 
چیکار کردی با من

یه پاکت تو یه ساعت 
سیگار کم نی واقعا

میخوایی بد شی 
یا نه بازم رفتی آخر

همه رفتارات 
واقعا بچه گانست

هیس اخلاقم بده 
رو مخه سیگارم

دوست داری واست 
ادا کیو در بیارم... 🎭

Download|Mp3







برچسب ها دانلود آهنگ جدید میخوام نبینی چیکار کردی با من دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام میخوام نبینی چیکار کردی با من متن آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من Download Music دانلود آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول میخوام نبینی چیکار کردی با من دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میخوام نبینی چیکار کردی با من متن آهنگ میخوام نبینی چیکار کردی با من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو