loading...

98music02

,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب خدایا کجایی,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب هوس کردم,    امیر عباس گلاب کجایی عشق من کجای دنیایی هنوز برای من تموم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 249 جمعه 22 تیر 1397


,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب خدایا کجایی
,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب هوس کردم
,    امیر عباس گلاب کجایی عشق من کجای دنیایی هنوز برای من تموم دنیایی
,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام کابوس
,    امير عباس گلاب فقط برو
,    دانلود اهنگ کجایی عشق من کجای دنیایی هنوز برای من تموم دنیایی
,    دانلود آهنگ کجایی عشق من از امیر عباس گلاب
,    كجايي عشق من كجاي دنيايي امير عباس گلاب
,    دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام بمب جنون
,   

http://nicmusic.net/1394/08/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7/

Amir Abbas Golab – Khodaya Kojaei

دانلود آهنگ بسیار زیبای امیر عباس گلاب به نام خدایا کجایی

ترانه : امیر عباس گلاب – آهنگ : امیر عباس گلاب – تنظیم : مهیار رضوان

میکس و مسترینگ : هومن آزما

 

امیر عباس گلاب خدایا کجایی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ امیر عباس گلاب خدایا کجایی

 

چو شمعم بسوزم که تو باز بیایی

نیایی به پیشم کجایی کجایی

چو گرما به پای زمستان نشستم

که شاید بیایی به پیشم کجایی

چو باران بیامد نیامد چو یارم

که تا شب نشینم که تا صبح بیایی

من آن کوه نشستم که هستم که مستم

نیامد چو یارم کنارم کجایی

چو پاییز به پای درختان نشستم

چو هر برگ بیفتد به پایت نشستم

خدایا زمین هست هوا هست زخاکت

یارم اصلا نیست کجا هست کجا رفت

دگر نیست امیدم تحمل ندارم

کجایی کجایی کجایی ندانم

خدایا هنوزم که یارم نیامد

خدایا کجایی خدایا کجایی

کجا بود کجا رفت که از پیش ما رفت

زمین بود هوا رفت من این راز … من این راز ندانم

اگر پاسخی هست بگو تا بدانم

اگر مست عشقم بگو تا بدانم

پس از این نباشد تو چشمام حیایی

بگو پس خدایا خدایا کجایی

پس از این نگویم سپاست خدایم

اگر که تو این عشق بر من بر من بر من نیایی

پس از این نباشد تو چشمام حیایی

بگو پس خدایا خدایا کجایی

پس از این نگویم سپاست خدایم

اگر که تو این عشق بر من بر من بر من نیایی

خدایا کجایی

خدایا کجایی

خدایا کجایی

خدایا کجایی

 

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب خدایا کجایی دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب هوس کردم امیر عباس گلاب کجایی عشق من کجای دنیایی هنوز برای من تموم دنیایی دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام کابوس امير عباس گلاب فقط برو دانلود اهنگ کجایی عشق من کجای دنیایی هنوز برای من تموم دنیایی دانلود آهنگ کجایی عشق من از امیر عباس گلاب كجايي عشق من كجاي دنيايي امير عباس گلاب دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام بمب جنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو