loading...

98music02

یه روزی تو بر می گردی ، یه روزی که خیلی دیرهیه روزی که این دل من ، یه جای دیگه اسیرهیه روزی تو بر می گردی ، روزی که دیگه نمی خوایکه اگه واسم بمیری ، دیگه من پیشت نمیام هرچی چشم به راهت نشستم ، تو نیوم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

یه روزی تو بر می گردی ، یه روزی که خیلی دیره
یه روزی که این دل من ، یه جای دیگه اسیره

یه روزی تو بر می گردی ، روزی که دیگه نمی خوای
که اگه واسم بمیری ، دیگه من پیشت نمیام

هرچی چشم به راهت نشستم ، تو نیومدی به خونه
تو دلت می خواد همیشه یکی چشم به راهت بمونه

هرچی چشم به راهت نشستم ، تو نیومدی به خونه
تو دلت می خواد همیشه یکی چشم به راهت بمونه




یه روزی میای که این دل دیگه اون دل قدیم نیست
حال و روزمون شبیه حرفایی که می زدیم نیست

میاد روزی که حتی آینه ، چهره ی تو رو یادش نیست
روزی که دلم به فکر عشق رفته بر بادش نیست

هرچی چشم به راهت نشستم ، تو نیومدی به خونه
تو دلت می خواد همیشه یکی چشم به راهت بمونه

هرچی چشم به راهت نشستم ، تو نیومدی به خونه
تو دلت می خواد همیشه یکی چشم به راهت بمونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو