loading...

98music02

,    ,    دانلود اهنگ تو باید عاشقم بشی,    دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز,    دلم می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 298 جمعه 27 اردیبهشت 1398



,   
,    دانلود اهنگ تو باید عاشقم بشی
,    دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز
,    دلم میمیره برات میکنی تو ناز ریمیکس
,    دانلود آهنگ دلم میمیره برات ریمیکس
,    ریمیکس اخه دلم
,    مهرزاد امیرخانی آخه دلم ریمیکس
,    دلم میمیره برات ماکان بند
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی شنیدم


https://naslemusic.com

 

آخه دلم دیوونه تو بود دل تو چی
وای دلم همه دنیا رو میخواست واسه کی
واسه تو میدونی تورو چجوری دوست دارم
وای نگو نگو میتونی بری که میگیره دلم
وای دلم تورو میخوادو تموم تحملم
غیر تو من کسی رو تو این دنیا ندارم
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز
بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم
انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم


سهم منی بی رحم منی
تورو میخوام وای تو چی
دلتنگِ منی یا واست عادی شده باز همه چی
تو باید عاشقم شی
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز
بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم
انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز
بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم
انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو باید عاشقم بشی دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز دلم میمیره برات میکنی تو ناز ریمیکس دانلود آهنگ دلم میمیره برات ریمیکس ریمیکس اخه دلم مهرزاد امیرخانی آخه دلم ریمیکس دلم میمیره برات ماکان بند دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی شنیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو