loading...

98music02

خیلی ممنون به من بدی کردی منو آتیش زدی رد کردی خیلی ممنون گذاشتی رفتی منو بدجور سوزوندی رفتی ولی من عاشقت میمونم همیشه از دلت میخونم آخه من خیلی دوست دارم تویی تنها امید و یارم  آهنگ لیلا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

خیلی ممنون به من بدی کردی

منو آتیش زدی رد کردی

خیلی ممنون گذاشتی رفتی

منو بدجور سوزوندی رفتی

ولی من عاشقت میمونم

همیشه از دلت میخونم

آخه من خیلی دوست دارم

تویی تنها امید و یارم

 

آهنگ لیلا از امین فیاض و رضا عزیزان

دانیشیب گولمورسن لیلا

دانیشیب گولمورسن لیلا

گوروشن گلمییرسن لیلا

گوروشن گلمییرسن لیلا

اورییم اوزورسن لیلا

لیلا لیلا جانم لیلا

عمرم گولوم جانم لیلا

لیلا لیلا جانم لیلا

عمرم گولوم جانم لیلا

سن یالواریرام لیلا

سن سیز آغلاییرام من

آهنگ لیلا از امین فیاض و رضا عزیزان

خیلی ممنون به من بدی کردی

منو آتیش زدی رد کردی

خیلی ممنون گذاشتی رفتی

منو بدجور سوزوندی رفتی

ولی من عاشقت میمونم

همیشه از دلت میخونم

آخه من خیلی دوست دارم

تویی تنها امید و یارم

لیلا لیلا عشقم لیلا

عشقم عمرم جونم لیلا

لیلا لیلا عشقم لیلا

عمرم جونم عشقم لیلا

بیا منتظرم لیلا

بیا منتظرم من

لیلا لیلا جانم لیلا

عمرم گولوم جانم لیلا

سن یالواریرام لیلا

سن سیز آغلاییرام من

 

دانلود آهنگ لیلا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو