loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید یار من دستاش توی دست غریبه است,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ یار من دستاش توی دست غریبه است با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یار من دستاش توی دست غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید یار من دستاش توی دست غریبه است,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ یار من دستاش توی دست غریبه است با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یار من دستاش توی دست غریبه است ,دانلود آهنگ بیکلام یار من دستاش توی دست غریبه است,یار من دستاش توی دست غریبه است,کد آهنگ پیشواز همراه اول یار من دستاش توی دست غریبه است ,متن آهنگ,متن آهنگ یار من دستاش توی دست غریبه است ,

 

 

روز مرگم فرا رسیده است همه با جامه های سیاه سرمزارم حاضر هستند

ولی از تو میخواهم با همان لباس سفیدی که بر تن

داری سر مزار حاضر باشی تا ببینی هنوز با تو همرنگم

و بخاطرت لباس سپید بر تن دارم و صدای تکه های قلبم را بشنو که

فریاد میزند دوستت دارم ..

آهنگ آرش نظم خواه بنام روز مرگم

گوش کنید صدا میاد صدای عروسیه

شب قتل عام عشقم جشن و پای کوبیه

یار من دستاش توی دست غریبست

من شدم بی همدم و بی یار و بی کس

ای خدا چطور تونست تنهام بذاره

بدون اون زندگیم فایده نداره

ای خدا چه رسمیه این عاشقی حسرت و تنهایی و بیچارگی

کمکم کن ای خدا بدون اون بی وفا بمونم تا انتها

آهنگ آرش نظم خواه بنام روز مرگم

میروم تا در آغوش خاک جا گیرم و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم

آهنگ آرش نظم خواه بنام روز مرگم

آخه اونه همه دارو ندارم بعد تو ای خدا من اونو دارم

پاییز و بهار من تون نگاشه همه هستی من دوتا چشاشه

حلقه انگشترت حلقه دار منه بعد رفتنت عزیزم تنها راه چارمه

ای خدا کاش کور بودم نمیدیدم گلمو از باغچمون نمیچیدن

اونو با لباس عروسیش کنار غریبه ها نمیدیدم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید یار من دستاش توی دست غریبه است دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ یار من دستاش توی دست غریبه است با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل یار من دستاش توی دست غریبه است دانلود آهنگ بیکلام یار من دستاش توی دست غریبه است یار من دستاش توی دست غریبه است کد آهنگ پیشواز همراه اول یار من دستاش توی دست غریبه است متن آهنگ متن آهنگ یار من دستاش توی دست غریبه است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو