loading...

98music02

,    دانلود آهنگ اگه فاصله تاوان جنونه معین,    متن عاشق که بشی معین,    دانلود اهنگ معین عاشق که بشی,    دانلود آهنگ جدید معین بی تو نمیتون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 126 جمعه 01 تیر 1397



,    دانلود آهنگ اگه فاصله تاوان جنونه معین
,    متن عاشق که بشی معین
,    دانلود اهنگ معین عاشق که بشی
,    دانلود آهنگ جدید معین بی تو نمیتونم
,    دانلود موزیک ویدیو عاشق که بشی معین
,    عاشق که بشی معین 320
,    آهنگ جدید معین شمال
,    اهنگ معین 2016
,    دانلود اهنگ تنها شدم و زندگی از معین
,   

http://mytopseda.ir

متن آهنگ عاشق که بشی از معین

تنها شدمو زندگی از تابو تب افتاد
هم پا نشدیمو نشدی مسئله ای نیست
من غرق توو منظره ی خوب تو بودم
درگیر تماشا نشدی مسئله ای نیست

عاشق که بشی ساده_و خوبی
زیبایی معصوم غروبی
افتاده_و خوبی
عاشق که بشی سمت عذابی
کابوس رسیدن به سرابی
بیداریو خوابی

اگه فاصله تاوان جنونه تقصیر دلم شد
اینکه دل تو مال خودش بود گر مسئله ای نیس
عاشق نشدی تو منو با عشق
بی وقفه بفهمی هم با تو پر از مسئله بودم هم مسئله ای نیست

عاشق که بشی ساده_و خوبی
زیبایی معصوم غروبی
افتاده_و خوبی
عاشق که بشی سمت عذابی
کابوس رسیدن به سرابی
بیداریو خوابی

اگه فاصله تاوان جنونه تقصیر دلم شد
اینکه دل تو مال خودش بود گر مسئله ای نیس
عاشق نشدی تو منو با عشق
بی وقفه بفهمی هم با تو پر از مسئله بودم هم مسئله ای نیست

عاشق که بشی ساده_و خوبی
زیبایی معصوم غروبی
افتاده_و خوبی
عاشق که بشی سمت عذابی
کابوس رسیدن به سرابی
بیداریو خوابی

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ اگه فاصله تاوان جنونه معین متن عاشق که بشی معین دانلود اهنگ معین عاشق که بشی دانلود آهنگ جدید معین بی تو نمیتونم دانلود موزیک ویدیو عاشق که بشی معین عاشق که بشی معین 320 آهنگ جدید معین شمال اهنگ معین 2016 دانلود اهنگ تنها شدم و زندگی از معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو