loading...

98music02

تو مال من بودي ولي ازم گرفتنگفتي دوسم نداري برو از سرنوشتميادم نميره دستات رو شونه هاي من بوداما حالا کجايي،‌ جدايي قسمتم شدجدايي قسمتم شدباشه عيبي نداره منم از پيش تو ميرمخداحافظ گل نازم ديگه تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 14 خرداد 1398


تو مال من بودي ولي ازم گرفتن
گفتي دوسم نداري برو از سرنوشتم

يادم نميره دستات رو شونه هاي من بود
اما حالا کجايي،‌ جدايي قسمتم شد
جدايي قسمتم شد

باشه عيبي نداره منم از پيش تو ميرم


خداحافظ گل نازم ديگه تو رو نميبينم

تو اين دنياي اواره منم اواره ميمونم
چرا گريون چشمام جوابش رو نميدونم

نانجيبي ک فروخته عشقمو به ناشناسي
ديدي رفت و عاشقش شد دستي دستي، دستي دستي

تو مال من بودي ولي ازم گرفتن
گفتي دوسم نداري برو از سرنوشتم

يادم نميره دستات رو شونه هاي من بود
اما حالا کجايي،‌ جدايي قسمتم شد
جدايي قسمتم شد







برچسب ها دانلود آهنگ تو مال من بودي ولي ازم گرفتن با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول تو مال من بودي ولي ازم گرفتن دانلود آهنگ بیکلام تو مال من بودي ولي ازم گرفتن دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تو مال من بودي ولي ازم گرفتن دانلود آهنگ جدید تو مال من بودي ولي ازم گرفتن تو مال من بودي ولي ازم گرفتن کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو مال من بودي ولي ازم گرفتن دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو