loading...

98music02

آهنگ تو که نباشی ایمان نبی زادهاگه دلت خواست خورشیدم باشاگه دلت خواست مهتابم شوشبا که خوابی آروم آروماگه دلت خواست بیتابم شو*****اگه دلت خواست آوازم باشاگه دلت خواست آهنگم کنتو که نباشی خیلی تنهاماگه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 جمعه 17 خرداد 1398


آهنگ تو که نباشی ایمان نبی زاده

اگه دلت خواست خورشیدم باش

اگه دلت خواست مهتابم شو

شبا که خوابی آروم آروم

اگه دلت خواست بیتابم شو

*****


اگه دلت خواست آوازم باش

اگه دلت خواست آهنگم کن

تو که نباشی خیلی تنهام

اگه دلت خواست دلتنگم کن

********

تو که نباشی دلگیرم

خاموش و تنهام،عشق من

تو که نباشی میمیرم

از دست دنیا، عشق من

تو که نباشی دلتنگم

آه از بی کسی تنهایی

تو که نباشی، وای از من

با شب گریه ها، عشق من

اگه دلت خواست داغم کن

با هرم لبهات، عشق من

اگه دلت خواست، خوابم کن

با فکر فردا، عشق من

تو که نباشی تاریکم، تنهای تنهام، بی رویا

تو که نباشی، می سوزم

با یادت اینجا، عشق من

*****

همین که هستی آرومم من

همین که گرم با تو دستم

همین که با من هر جا هستی

همین که با تو هر جا هستم

تو که نباشی دلگیرم

خاموش و تنهام، عشق من

تو که نباشی میمیرم از دست دنیا، عشق من

تو که نباشی دلتنگم

آه از بی کسی تنهایی

تو که نباشی، وای از من

با شب گریه ها، عشق من

اگه دلت خواست داغم کن

با هرم لبهات، عشق من

اگه دلت خواست، خوابم کن

با فکر فردا، عشق من

تو که نباشی تاریکم، تنهای تنهام، بی رویا

تو که نباشی، می سوزم

با یادت اینجا، عشق من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو