loading...

98music02

معلومه عوض شدی دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان Download New Music By Masood Roohnikan Called Maloome Avaz Shodi دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان به نام معلومه عوض شدی با کیفیت بالا با دو کیفیت 320 ،

♥حسـ ــین♥ بازدید : 116 شنبه 25 خرداد 1398

معلومه عوض شدی دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان
Download New Music By Masood Roohnikan Called Maloome Avaz Shodi

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان به نام معلومه عوض شدی با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ معلومه عوض شدی

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان به نام معلومه عوض شدی عکس جدید مسعود روح نیکان عکس ها و موزیک های جدید مسعود روح نیکان

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

متن آهنگ مسعود روح نیکان معلومه عوض شدی

 

  https://nicmusic.net/

نه دیگه اون آدم قبل نیستی شدی یه آدم دیگه که یادم نمیره

بخوامم نمیشه

ببین منم میتونما نکن عاشق شدم دیوونم باش

من میتونم جالب نباشم اگه پرت نشه با عشقم واست

پشت سرم میگی ا من پری نه میتونی توضیح بدی نه بحث کنی

لعنتی معلومه عوض شدی لعنتی معلومه عوض شدی

مقصر رابطمون همش تویی از وقتی فهمیدی روز و شبم شدی

لعنتی معلومه عوض شدی لعنتی معلومه عوض شدی

♫♫♫

نمیدونی این روزا رو مخی چقدر از اونی که دیوونشم دور شدی یکم

نمیدونی فاصله بگیری بد تره دلیل حال بدو دلگیریم از همه

مثل من آخه میخوادت خدایی کی همه چی به این خوبی داری کجا میری

پشت سرم میگی ا من پری نه میتونی توضیح بدی نه بحث کنی

لعنتی معلومه عوض شدی لعنتی معلومه عوض شدی

مقصر رابطمون همش تویی از وقتی فهمیدی روز و شبم شدی

لعنتی معلومه عوض شدی لعنتی معلومه عوض شدی

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو