loading...

98music02

  آخه چه جور دلت اومد  تنهام بزاری و بری  آخه مگه حرفی زدم ، زخم زبونی من زدم  آره همش بهونه بود ، مسئله  یار دیگه بود  دلت هوایی شده بود کارم از کار گذشته بود  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 165 دوشنبه 03 تیر 1398

 

آخه چه جور دلت اومد  تنهام بزاری و بری 

آخه مگه حرفی زدم ، زخم زبونی من زدم 

آره همش بهونه بود ، مسئله  یار دیگه بود 

دلت هوایی شده بود کارم از کار گذشته بود

 

برو با یارت عزیزم رها کن این تن منو 

الهی 100 ساله بشه عشق قشنگت عزیزم 

اما یه قول بهم بده یارتو تنها نزاری 

که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه 

منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم 

قلبمو سنگیش بکنم عشقتو خاکستر کنم 

اگه یه روز خواستی گلم  کسی رو نفرینش کنی 

بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه

منبع hesslove.ir

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آخه چطور دلت اومد از محمد زارع ایرانسل متن آهنگ آخه چطور دلت اومد از محمد زارع متن آهنگ کد آهنگ پیشواز آخه چطور دلت اومد از محمد زارع همراه اول دانلود بیت / بیکلام آخه چطور دلت اومد از محمد زارع کد آوای انتظار آخه چطور دلت اومد از محمد زارع تکست آهنگ دانلود آهنگ آخه چطور دلت اومد از محمد زارع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو