loading...

98music02

,    ,    دانلود آهنگ مسعود جلیلیان همه کسگم,    اهنگ مسعود جلیلیان بتخانه,    مسعود جلیلیان هوایی,    دانلود اهنگ مسعود جلیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 346 پنجشنبه 15 شهریور 1397


,   
,    دانلود آهنگ مسعود جلیلیان همه کسگم
,    اهنگ مسعود جلیلیان بتخانه
,    مسعود جلیلیان هوایی
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان
,    مسعود جلیلیان جدایی
,    دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان 2017
,    اهنگ مسعود جلیلیان عاشقانه
,    دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان نفس
,    دانلود اهنگ هوایی مسعود جلیلیان

مسعود-جلیلیان-سند-مرگ

دانلود آهنگ کردی مسعود جلیلیان سند مرگ

Download Music Kordi Masoud Jalilian Sanad Marg

دانلود آهنگ محلی کردی مسعود جلیلیان بنام سند مرگ

دانلود موزیک و ترانه مسعودجلیلیان سندمرگ

دانلود اهنگ سند مرگ مسعود جلیلیان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ مسعود جلیلیان سند مرگ

شب عروسیت تونی همه کس

تو رفتی و من شدم چه بی کس

تو رفتی و من کسی ندارم

بنیشه لای من که بشنوه ای درد دلمه

سند مرگ منه تو داری امضا موکونی

همه کسگم پرپر بشی چرا دستاته آسان گرفتی

حیا نداری حیا نداری یه ذره عشقو وفا نداری

برو عشقم خدانگهدار دیگه تو قلبم من جا نداری

کسی ندارم بیا سراغم

ببین اشکای منه آی نه نه چه نه دلم گرفته

او که دلی نداره نداره نداره

تو سینه دل نداره

سند مرگ منه تو داری امضا موکونی

همه کسگم پرپر بشی چرا دستاته آسان گرفتی

حیا نداری حیا نداری یه ذره عشقو وفا نداری

برو عشقم خدانگهدار دیگه تو قلبم من جا نداری

دانلود آهنگ کردی مسعود جلیلیان سند مرگ

 

http://playnewmusic.com

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود جلیلیان همه کسگم اهنگ مسعود جلیلیان بتخانه مسعود جلیلیان هوایی دانلود اهنگ مسعود جلیلیان مسعود جلیلیان جدایی دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان 2017 اهنگ مسعود جلیلیان عاشقانه دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان نفس دانلود اهنگ هوایی مسعود جلیلیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو