loading...

98music02

,    دانلود آهنگ جمشید خوش آمدی به خانه دل,    دانلود اهنگ من تو رو از پری دریا گرفتم جمشید,    روز تولد تو ستاره ها دمیدن پرستوهای عاشق,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 جمعه 07 تیر 1398



,    دانلود آهنگ جمشید خوش آمدی به خانه دل
,    دانلود اهنگ من تو رو از پری دریا گرفتم جمشید
,    روز تولد تو ستاره ها دمیدن پرستوهای عاشق
,    آهنگ روز تولد تو بخت من ازراه رسید
,    دانلود روز تولد تو ستاره ها دمیدن
,    متن آهنگ روز تولدتو ستاره ها دمیدن
,    اهنگ روز تولدتو ستاره ها دمیدند

,   

 

من تو رو از پری دریا گرفتم
تو رو از عطر خوش گلها گرفتم
در جواب اون همه دعا و خواهش
هدیه ای هستی که از خدا گرفتم
ای همه شیرینی رویا . تو رو من
از نسیم اونور ابرا گرفتم
خوش آمدی به خانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
باغ از تو شد ویرانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
خوش آمدی...
روز تولد تو ستاره ها دمیدن
پرستوهای عاشق به خونشون رسیدن
روز تولد تو بخت من از راه رسید
نیمه جونی . جون گرفت . تشنه . به دریا رسید
تکرار حرفای منی مثل سرود زندگی
عشقت شده برای من . بود و نبود زندگی
خوش آمدی به خانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
باغ از تو شد ویرانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
خوش آمدی...
غم ندارم . غم ندارم. غصه و ماتم ندارم
با عشق تو . تو زندگی دیگه چیزی کم ندارم
ای همه آرامش من . بانی آسایش من
به غیر از عشق پاک تو . تو سینه محرم ندارم
خوش آمدی به خانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
باغ از تو شد ویرانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
خوش آمدی...
من تو رو از پری دریا گرفتم
تو رو از عطر خوش گلها گرفتم
در جواب اون همه دعا و خواهش
هدیه ای هستی که از خدا گرفتم
ای همه شیرینی رویا . تو رو من
از نسیم اونور ابرا گرفتم
خوش آمدی به خانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
باغ از تو شد ویرانه دل
خوش آمدی . خوش آمدی
خوش آمدی...

 

 

 

 


 

http://iranmusicc.com







برچسب ها دانلود آهنگ جمشید خوش آمدی به خانه دل دانلود اهنگ من تو رو از پری دریا گرفتم جمشید روز تولد تو ستاره ها دمیدن پرستوهای عاشق آهنگ روز تولد تو بخت من ازراه رسید دانلود روز تولد تو ستاره ها دمیدن متن آهنگ روز تولدتو ستاره ها دمیدن اهنگ روز تولدتو ستاره ها دمیدند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو