loading...

98music02

,    دانلود آهنگ چرا این خونه آرامش نداره,    دانلود آهنگ بهنام صفوی طاقت ندارم 320,    دانلود اهنگ بهنام صفوی حلالم کن اگر که گریه کردم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 چهارشنبه 26 تیر 1398


,    دانلود آهنگ چرا این خونه آرامش نداره
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی طاقت ندارم 320
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی حلالم کن اگر که گریه کردم
,    دانلود موزیک ویدیو بهنام صفوی طاقت ندارم
,    جدایی از تو سخته ولی میرم
,    متن آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی
,    آهنگ بهنام صفوی دل خسته
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی تمنا
,    بهنام صفوی آرامش

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

چرا اینقدر نگاهِت بی قراره؟!…♯♫♪

چرا این خونه، آرامــش نداره؟!…♯♫♪

بگو! کی زندگیتو تلخ کرده؟!…♯♫♪

چرا دستـایِ تو؛ اینقدر سَرده؟!…♯♫♪

کدوم بی رحمی، رویاتو سوزونده؟!…♯♫♪

که از لبخندِ تو؛ چـیزی نمونده…♯♫♪

نمیذارم که چشمات، خیس باشه…♯♫♪

دارم میرم… تا حــالِت رو به راه شه…♯♫♪

#خواننده قطعه: بهنام صفوی

میونِ این هـمه نامِهربونی…♯♫♪

دارم میرم، که تو عاشِق بمونی…♯♫♪

شکسته این دلِ غمگین و تَنگم…♯♫♪

دارم میرم… با یه دنیا بِجَـنگم…♯♫♪

جدایــی از تو سخته… اما میرَم…♯♫♪

میرم، تا خنده هاتو پَس بگیرم…♯♫♪

حالا که بُغضمـون، طاقت نداره…♯♫♪

چه خوب! میشه اگه بارون بِباره…♯♫♪

 

حلالم کن؛ اگـر که گریه کردم…♯♫♪

دعا کن! کم نیارَم… برنگردم…♯♫♪

از امشب، با خیالِت هم نِشــینم…♯♫♪

دعا کـن! خوابتو، هر شَب ببینم…♯♫♪

نمیدونی!! که قبل از رفتنِ من…♯♫♪

چه مَردایی؛ که رفـتن برنگشتن…♯♫♪

چشایِ خیلیا از عشق تَر شد…♯♫♪

دِلاشون به خــدا، نزدیک تر شد…♯♫♪

منم باید برَم، طاقت ندارم!…♯♫♪

دیگه خوابِ خوش و راحَت ندارم…♯♫♪

تو هم هر شب، بشین ماهـو نگاه کن!!…♯♫♪

برایِ حال و روزِ من، دعا کن…♯♫♪

تویِ لشـکر که لبریز از غروره!…♯♫♪

با مَردی که نگاهِــش مثلِ نوره…♯♫♪

کنارِ هم تویِ دنیایِ دیگه…♯♫♪

یـه روز دنیا، به ما تبـریک میگه!…♯♫♪

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

http://musictarin.com







برچسب ها دانلود آهنگ چرا این خونه آرامش نداره دانلود آهنگ بهنام صفوی طاقت ندارم 320 دانلود اهنگ بهنام صفوی حلالم کن اگر که گریه کردم دانلود موزیک ویدیو بهنام صفوی طاقت ندارم جدایی از تو سخته ولی میرم متن آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی آهنگ بهنام صفوی دل خسته دانلود آهنگ بهنام صفوی تمنا بهنام صفوی آرامش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو