loading...

98music02

کجاست اون عاشقی که به جای دل کوه میکند به عشق شیرینش بود کی اونجوری جون میکند مجنون شدم از عشق تو اما تو لیلی نیستی  به من حقیقتو  بگو  زیبای من کی هستی نمیخوام از دست بدمت قلبمه پا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 141 یکشنبه 02 تیر 1398

کجاست اون عاشقی که به جای دل کوه میکند

به عشق شیرینش بود کی اونجوری جون میکند

مجنون شدم از عشق تو اما تو لیلی نیستی

 به من حقیقتو  بگو  زیبای من کی هستی

نمیخوام از دست بدمت قلبمه پا بنده غمه

تو جاده ی عاشقیمون پاتو  بزار برو دارمت

 

منم مسیر خنده هات ماتم از اون کیش نگات

تو سینه  آروم نداره،قلبمه میمیره برات

 

btab74.rozblog.com

 

بمون تا زندگیمون بهار شادی باشه

اون که حسود ما شد الهی رو سیاه شه

صدام داره جون میگیره برای خوندن چشات

میپیچه تو گوش و دلم زمزمه ی ناز صدات

ستاره بارون میشه آسمون عشقم تا ابد

خدا منو یاری بکن آخر نشه بد

 

منم مسیر خنده هات ماتم از اون کیش نگات

تو سینه  آروم نداره،قلبمه میمیره برات

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانــلــود اهـنـگـــ مـــنـــمــ اسـیـر خـنـدهـــاتـــ آهنگ منم اسیر خنده هات ماتم نکن کیش نگات دانلود آهنگ کجاست اون عاشقی که بجای دل کوه میکند دانلود آهنگ منم اسیر خنده هات ماتم نکن کیشه نگات دانلود آهنگ میلاد محمدی عاشق دانلود آهنگ کجاست اون عاشقی که دانلودآهنگ کجاست اون عاشقی که بجای دل کوه میکند سایت حس لاو دانلود آهنگ میلاد محمدی کجاست اون عاشقی که دانلود اهنگ منم اسیر خنده هات ماتم نکن کیشه نگات دانلود آهنگ مجنون شدم از عشق تو اما تو لیلی نیستی منم مسیر خنده هات ماتم از اون کیش نگات دانلود آهنگ جدید 96 دانلود آهنگ عاشقانه 96 دانلود آهنگ شاد عاشقانه 96 دانلود آهنگ مخصوص ماشین دانلود آهنگ برای ماشین 96 دانلود آهنگ برای ماشین 2017 کجاست اون عاشقی که به جای دل کوه میکند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو