loading...

98music02

  دانلود آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪♬ ….. شی دلی دردی دا من که مثال چلچلا بهیمه ته بوردی♬♪♪ دلگیر از این فاصله ها بهیمه ته بوردی♬♪♪ من که مجنون بی لیلا بهیمه ته بوردی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 جمعه 11 مرداد 1398

 

دانلود آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی

….. ♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..
شی دلی دردی دا
من که مثال چلچلا بهیمه ته بوردی♪♪
دلگیر از این فاصله ها بهیمه ته بوردی♪♪
من که مجنون بی لیلا بهیمه ته بوردی♪♪
اسا شبگرد کوچه ها بهیمه ته بوردی♪♪
من دره شومه به شهر غریبی🎤

 

 
نم نم چشم بهیه وی مشت اسری♪♪
من دارمه تجربه از درد جدایی چتی بی خبر بشتی و بوردی
کاری به کار دلتنگی نارمه ته بوردی🎤
هوای یار قدیمی نارمه ته بوردی🎤
من از درد غریبی بی زارمه ته بوردی🎤

من هدر بورده جوونی ره خوایمه ته بوردی🎤
من دره شومه به شهر غریبی نم نم چشم بهیه وی مشت اسری♪♪
قسم بخردی دست بشتی رو قران ته بوردی♪♪
نشو دلبر گیرنی عذاب وجدان ته بوردی♪♪
در شونی خدا ووشه پشت و پناه ته بوردی♪♪
نفرین نکمه تره بیره می آه ته بوردی
من دره شومه به شهر غریبی می چشم جمع بوه چشی اسری

…..
♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..

نیما مهدوی شهر غریبی

پخش آنلاین موزیک

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند.

منبع سویل موزیک







برچسب ها شهر غریبی نیما مهدوی متن آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی تکست آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز شهر غریبی نیما مهدوی دانلود آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی کد آهنگ پیشواز شهر غریبی نیما مهدوی همراه اول متن آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی + دانلود دانلود آهنگ mp3 شهر غریبی نیما مهدوی تکست اهنگ دانلود آهنگ جدید شهر غریبی نیما مهدوی آکورد آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی متن آهنگ دانلود آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی بهمراه متن دانلود اهنگ دانلود آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی به همراه متن کد آهنگ پیشواز شهر غریبی نیما مهدوی ایرانسل دانلود آهنگ زیبای شهر غریبی نیما مهدوی شعر آهنگ شهر غریبی نیما مهدوی دانلود اهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو