loading...

98music02

آکورد آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن ترانه  اول مجلس پدرام پالیز,تکست موزیک  اول مجلس پد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 205 دوشنبه 10 دی 1397

آکورد آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن ترانه  اول مجلس پدرام پالیز,تکست موزیک  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود اهنگ,تک آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود mp3  اول مجلس پدرام پالیز,nice music mp3,متن آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,تکست آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,کد آهنگ  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود آهنگ جدید از  اول مجلس پدرام پالیز,کد آهنگ پیشواز همراه اول  اول مجلس پدرام پالیز,ریمیکس  اول مجلس پدرام پالیز,Download New Music,موزیک ویدیو  اول مجلس پدرام پالیز,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,کلیپ  اول مجلس پدرام پالیز,

متن آهنگ اول مجلس پدرام پالیز

Lyrics Music Pedram Paliz Aval Majles

متن آهنگ اول مجلس پدرام پالیز

 

ترانه و شعر آهنگ اول مجلس پدرام پالیز

باز منو پیمونه دلبریه تو که پنهونه به دلم آتیش زده به دلی که حالا مجنونه
از دور نگاهتو دیدم مغرور بودناتو دیدم اما هیچ وقت اهمیت ندادنتو نفهمیدم

من از اول مجلس شدم از نگاهت بی حس تو خیلی ماهی من اشتباهی خارج میشم از دسترس
کاری کردی همیشه بدونم چطور بند میاد زبونم وقتی میبینم که میبینه منو دلبر ابرو کمونم

تکست آهنگ اول مجلس پدرام پالیز

باز دلم آشوبه اینقد که نگاهات خوبه از اون لحظه که دیدمت قلبم داره میکوبه
حواسم دیگه به زمین نیست ته حسه من آخه این نیست
چی نگاهت داشته حس میکنم پام دیگه روی زمین نیست

من از اول مجلس شدم از نگاهت بی حس تو خیلی ماهی من اشتباهی خارج میشم از دسترس
کاری کردی همیشه بدونم چطور بند میاد زبونم وقتی میبینم که میبینه منو دلبر ابرو کمونم

http://www.faratext.com/17800/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3-%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2.html







برچسب ها آکورد آهنگ اول مجلس پدرام پالیز کد آهنگ پیشواز ایرانسل اول مجلس پدرام پالیز دانلود اهنگ درخواستی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید متن ترانه اول مجلس پدرام پالیز تکست موزیک اول مجلس پدرام پالیز دانلود اهنگ تک آهنگ اول مجلس پدرام پالیز دانلود mp3 اول مجلس پدرام پالیز nice music mp3 متن آهنگ اول مجلس پدرام پالیز تکست آهنگ اول مجلس پدرام پالیز کد آهنگ اول مجلس پدرام پالیز دانلود آهنگ جدید از اول مجلس پدرام پالیز کد آهنگ پیشواز همراه اول اول مجلس پدرام پالیز ریمیکس اول مجلس پدرام پالیز Download New Music موزیک ویدیو اول مجلس پدرام پالیز دانلود آهنگ با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو