loading...

98music02

    آهنگ جدید امیر علی به نام یه چیزی بگم   یه چیزی بگم موزیک جدید امیر علی با کیفیت بالا  با دو کیفیت 320 ، 128  Download The New AmirAli Song Ye Chizi Begam  لین

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 دوشنبه 14 مرداد 1398

 

 

آهنگ جدید امیر علی به نام یه چیزی بگم 
 
یه چیزی بگم موزیک جدید امیر علی با کیفیت بالا 
با دو کیفیت 320 ، 128 
Download The New AmirAli Song Ye Chizi Begam 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ یه چیزی بگم + پخش آنلاین
 

 

 

دانلود آهنگ امیر علی یه چیزی بگم

 

بذار از حرفام یه چیزی بگم فردا نگی نگفتی چرا آخه واسه ی گفتن اینا

دل توو دلم نیست

بذار از دردام بگم چقد تنهام نرنجی از حرفام ولی بد تا کردی باهام

درد نبودن تو کم نیست

بازم بیا ی حس مشترک با هم بسازیم امشبو خدا هم افتاده

نگاهش توی نگاهم

سرده هوا چقد سرده حواس تو کجا پرته دل من از این فاصله ها پر از درده

اون که رفته کاشکی برگرده

بازم بیا ی حس مشترک با هم بسازیم امشبو خدا هم افتاده

 

نگاهش توی نگاهم

سرده هوا چقد سرده حواس تو کجا پرته دل من از این فاصله ها پر از درده

اون که رفته کاشکی برگرده

یه چیزی بگم مونده توو دلم ی بار بگردی دنبالم مونده توو دلم

ی بار بپرسی از حالم

مونده توو دلم ی بار بگی که خوشحالم تورو دارم ولی با این همه بازم

میبینی چقد دوست دارم

بازم بیا ی حس مشترک با هم بسازیم امشبو خدا هم افتاده

نگاهش توی نگاهم

سرده هوا چقد سرده حواس تو کجا پرته دل من از این فاصله ها پر از درده

اون که رفته کاشکی برگرده

بازم بیا ی حس مشترک با هم بسازیم امشبو خدا هم افتاده

نگاهش توی نگاهم

سرده هوا چقد سرده حواس تو کجا پرته دل من از این فاصله ها پر از درده

اون که رفته کاشکی برگرده

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320)دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

منبع جناب موزیک







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو