loading...

98music02

,    دانلود اهنگ بخاطرت تواین قفس امید,    موزیک ویدیو فقط صدام کن امید,    دانلود آهنگ امید بخاطر تواین نفس,    دانلود اهنگ امید سلطانی فقط

♥حسـ ــین♥ بازدید : 146 جمعه 18 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ بخاطرت تواین قفس امید
,    موزیک ویدیو فقط صدام کن امید
,    دانلود آهنگ امید بخاطر تواین نفس
,    دانلود اهنگ امید سلطانی فقط صدام کن
,    دانلود آهنگ های امید
,    دانلود آهنگ تصویری فقط صدام کن از امید

نهاد از خویش بر جا، من ، من خویش
که جان بردم به در ، از میهن خویش
نمی دانستم ای آیندگان من
که جان هیچ است،جان هیچ است
جان هیچ است ، بی روح از تن خویش
ندارم تاب دلبر کندن از تو

که هم جان از تو دارم هم تن از تو
تهی از خویشم ایران جان به غربت
تهی از خویشم ایران جان به غربت
تو بیرون رفتی از من یا من از تو

دانلود آهنگ امید به نام فقط صدام کن

به خاطرت تو این قفس ، من زنده ام همین و بس
به خاطر تو این نفس ، هنوز کمی تو سینه هس
به خاطر تو این صدا ، هر لحظه لرزید با غمی
همیشه من به یادتم ، بگو تو هم به یادمی
بارونیه روز و شبم واسه غمام تو مرحمی
همیشه من به یادتم بگو تو هم به یادمی
فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم
فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم
فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم

دانلود آهنگ امید به نام فقط صدام کن

اونی که می مونه می شم
طاقت بیار خورشید من ، به خاطر یکی شدن
فاصله معنا نداره ، من و تو یک جونیم و تن
طاقت بیار خورشید من ، ترانه مون زمزمه کن
امشب به یاد تو فقط ، اشک می ریزه میکروفون
فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم
فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم
فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم
اونی که می مونه می شم

دانلود آهنگ امید به نام فقط صدام کن

فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم
فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم
فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم
اونی که می مونه می شم
فقط صدام کن فقط صدام کن فقط صدام کن
فقط صدام کن فقط صدام کن فقط صدام کن
فقط صدام کن فقط صدام کن فقط صدام کن

http://tehranmusicdl.net

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ بخاطرت تواین قفس امید موزیک ویدیو فقط صدام کن امید دانلود آهنگ امید بخاطر تواین نفس دانلود اهنگ امید سلطانی فقط صدام کن دانلود آهنگ های امید دانلود آهنگ تصویری فقط صدام کن از امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو